工業站


今日隨時落狗屎, 市區踩單車穩陣


水圍食完早餐搵架黃車玩, 金田路轉右



轉彩田路再轉笋崗路



直行冇耐就深業上城



笋崗西路去



白色橋幾搶注意力



體育中心



大直路一條不過燈位多



路況係良好



好快就到笋崗



萬象食家附近



布吉方向推進, 呢段車路正呀



三趟快車博物館






全部都係室外



應該係舊火車路






唔知以前係唔係真係有工業站



豬都冇晒條尾



雪糕店



對雪糕冇乜興趣



可以堂食



柴油頭









綠皮車箱















有電車玩, 不過車費唔平









架黃車就係呢度還車



路線圖, 大約16KM


和諧號就行新火車路



綠皮車都係行呢度



坐公車閃



慶功儀式



阿水D五香牛腩幾好



皇崗口岸進入倒數階段, 去搵集體回憶



將來唔需要行呢條路



行人橋



條橋都好耐歷史



新皇崗口岸起好晒下個月用得



皇崗口岸外觀



返香港



今日0人咁滯直行直過



將來坐巴士應該有新玩法



返回主目錄