|
工業站 今日隨時落狗屎, 市區踩單車穩陣 水圍食完早餐搵架黃車玩, 金田路轉右 ![]() 轉彩田路再轉笋崗路 ![]() 直行冇耐就深業上城 ![]() 笋崗西路去 ![]() 白色橋幾搶注意力 ![]() 體育中心 ![]() 大直路一條不過燈位多 ![]() 路況係良好 ![]() 好快就到笋崗 ![]() 萬象食家附近 ![]() 布吉方向推進, 呢段車路正呀 ![]() 三趟快車博物館 ![]() ![]() 全部都係室外 ![]() 應該係舊火車路 ![]() ![]() 唔知以前係唔係真係有工業站 ![]() 豬都冇晒條尾 ![]() 雪糕店 ![]() 對雪糕冇乜興趣 ![]() 可以堂食 ![]() 柴油頭 ![]() ![]() ![]() 綠皮車箱 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 有電車玩, 不過車費唔平 ![]() ![]() ![]() 架黃車就係呢度還車 ![]() 路線圖, 大約16KM ![]() 和諧號就行新火車路 ![]() 綠皮車都係行呢度 ![]() 坐公車閃 ![]() 慶功儀式 ![]() 阿水D五香牛腩幾好 ![]() 皇崗口岸進入倒數階段, 去搵集體回憶 ![]() 將來唔需要行呢條路 ![]() 行人橋 ![]() 條橋都好耐歷史 ![]() 新皇崗口岸起好晒下個月用得 ![]() 皇崗口岸外觀 ![]() 返香港 ![]() 今日0人咁滯直行直過 ![]() 將來坐巴士應該有新玩法 ![]() 返回主目錄 |